مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 09:372014-11-26سياسي

بنهم آذر ماه جاری همایش بزرگداشت شهدای روحانی در اردستان برگزار می شود


همایش بزرگداشت شهدای روحانی به ویژه شهید مدرس نهم آذرماه جاری در اردستان برگزار می شود.

- حجت الاسلام حسن دهشیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان به تاثیرگذاری شهید مدرس در جریان انقلاب اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: شهید مدرس تربیت شده مکتب عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با بیان اینکه شهید مدرس شخصیت برجسته ای بود، افزود: مراسم بزرگداشت چنین شخصیتی باید بسیار با عظمت و پرشور برگزار شود.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه ابعاد شخصیتی شهید مدرس باید برای مردم تبیین شود، تصریح کرد: مردم باید مدرس را بشناسند و لازمه آن برگزاری مراسمی است که آحاد مردم حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهید مدرس در روستای سرابه کچومثقال اردستان متولد شده و تا سن 6 سالگی در آنجا زندگی می کرده است، اضافه کرد: مراسم گرامی داشت شهید سیدحسن مدرس و شهدای روحانی اردستان روز نهم آذرماه پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه سیدالشهدا راهمیان اردستان برگزار خواهد شد.

دهشیری با تاکید بر اینکه آیت الله مدرس در عمر خود با جسارت و شجاعت شگفت انگیز به مبارزه با استبداد و استعمار پرداخت و سرانجام جان خود را نیز در این راه فدا کرد، اظهار کرد: انتخاب سالروز شهادت این عالم مجاهد به عنوان روز مجلس به ماندگاری نام و یاد این شهید بزرگوار در خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنهم آذر ماه جاری همایش بزرگداشت شهدای روحانی در اردستان برگزار می شود

بنهم آذر ماه جاری همایش بزرگداشت شهدای روحانی در اردستان برگزار می شود