مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 09:372014-11-26سياسي

مسابقه بزرگ «سوگواره ویدئویی اربعین»/ همراه با اهدای جوایز نفیس


با فرا رسیدن ایام اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، تلویزیون اینترنتی روشنگری از مسابقه ای تحت عنوان " سوگواره ویدیویی اربعین " رونمایی نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، اربعین که میاید باید از زینب(س) گفت ، از حاصل زخم ها و نمازهای نشسته ای که هنوز او را به یاد دارند.

اربعین که میاید باید از میلیون ها نفر که با پای پیاده به سوی صحن و سرای حبیب قدم بر میدارند گفت.

با فرا رسیدن ایام اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، تلویزیون اینترنتی روشنگری از مسابقه ای تحت عنوان " سوگواره ویدیویی اربعین " رونمایی نموده است که می توان گفت کمبود این مسابقه در فضای مجازی پررنگ بوده است.

مخاطبان گرامی می توانند تمامی فیلم ها، مستندات وکلیپ های موبایلی خود درباره تمامی موضوعات مربوط به اربعین حسینی شامل: کلیپ های ویدیویی مداحی، اربعین در شهر شما، دسته های عزاداری، مداحی مداحان هیئت های محله، سخنرانی های مذهبی و حتی فیلم های موجود در اینترنت را که خود آن را تهیه نکرده اند را ارسال کرده و در این مسابقه بزرگ اینترنتی شرکت نمایند.

علاقه مندان میتوانند با ارسال آثار ویدیویی خود تا تاریخ 29/9/93 به راحتی از دریای عظیم شور حسینی (ع) استفاده نمایند ، ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه بزرگ «سوگواره ویدئویی اربعین»/ همراه با اهدای جوایز نفیس

مسابقه بزرگ «سوگواره ویدئویی اربعین»/ همراه با اهدای جوایز نفیس