مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 09:372014-11-26سياسي

برگزاری نشست 3 روزه مسئولین تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی کشور


معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری نشست تخصصی 3 روزه مسئولین تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی کشور با حضور آیت الله صدیقی و صفارهرندی خبرداد.

- حجت الاسلام مرتضی حسن پور معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه "خبرگزاری دانشجو""، از برگزاری نشست تخصصی 3 روزه مسئولین تعلیم و تربیت نواحی بسیج دانشجویی سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: این نشست از امروز 5آذر تا روز جمعه 7 آذر در سازمان بسیج دانشجویی، برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن پور افزود: آنچه را که به عنوان مقدمه هدف این نشست سه روزه مسئولین تعلیم و تربیت نواحی بسیج دانشجویی باید عرض بکنم، پیرامون اهمیت و جایگاه ویژه ای است که کار تعلیم و تربیت در فضای دانشگاه در نظر امام (ره) و مقام معظم رهبری دارد.

وی ادامه داد: امام راحل در سال 58 خطاب به دانشگاهیان در جمع اساتید دانشگاه تهران چنین می فرمایند که دانشگاه را مرکز تربیت قرار بدهید علاوه بر دانش، تربیت لازم است.

باید شماهایی که اهل دانشگاه و تربیت و اهل تعلیم هستید جوان ها را تربیت کنید و تعلیم همراه با تربیت باشد.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: همچنین مقام معظم رهبری در باب اهمیت کادرسازی و نخبه پروری و تربیت نیروی همطراز انقلاب اسلامی می فرمایند برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست 3 روزه مسئولین تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی کشور

برگزاری نشست 3 روزه مسئولین تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی کشور