مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 08:272014-11-26اقتصادي

رونق مکانیزاسیون در برداشت برنج


رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور گفت: امسال با تزریق مناسب تسهیلات، شاهد رونق مکانیزاسیون در عرصه برداشت برنج هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا در مازندران، کامبیز عباسی در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ادوات کشاورزی، ماشین الات وابسته، آبیاری بر نهاده ها محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مازندران در قائمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال اخیر در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی شاهد اتفاقات مثبت به خصوص در فضای سرمایه گذاری بوده ایم.

وی با بیان اینکه خط تولید شماره یک مکانیزاسیون کشاورزی در سال گذشته ایجاد شد که بیش از 95 درصد آن جذب شد، گفت: خط دوم آن در اول مرداد امسال با اعتبار بالغ بر 800 میلیارد تومان در کشور راه اندازی شد.

رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور یادآور شد: تولید خط مکانیزاسیون کشاورزی برای اولین بار با اعتبار 750 میلیارد تومان در کشور راه اندازی شد.

عباسی با بیان اینکه در سال جاری برنامه جامع 12 ساله توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به عنوان نقشه راه مکانیزاسیون در مقطع زمانی پنج تا هفت ساله برنامه ریزی شده است، گفت: در این برنامه توجه ویژه ای به مکانیزاسیون بخش کشاورزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق مکانیزاسیون در برداشت برنج

رونق مکانیزاسیون در برداشت برنج