مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 07:022014-11-26اقتصادي

آغاز مطالعات انتقال آب از دریای خزر به دریاچه ارومیه


مدیر عامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران از آغاز مطالعات انتقال آب از دریای خزر به دریاچه ارومیه توسط این شرکت خبر داد و گفت: اصرار ما به پایان مطالعات مرحله شناخت در بازه زمانی یک ساله است اما کارشناسان بین المللی درخواست زمان بیشتری را دارند.

- سیدمحمدرضا رضازاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد طرح انتقال آب از دریای خزر به دریاچه ارومیه گفت: از حدود سه ماه گذشته انجام مطالعات در این زمینه توسط شرکت ما آغاز شده است.

در این راستا با یکی از مهندسین مشاور قراردادی را منعقد کردیم و استفاده از مشاوران خبره خارجی را هم در دستور کار قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: گزارشات اولیه کار به ما ارائه شده و طبیعتا بعد از مطالعات مرحله شناخت، حجم آب انتقالی و گزینه های مختلف در مورد انتقال آب مشخص می شود.

مدیر عامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با اشاره به سنجش کیفیت آب و تفاوت آن در دریای خزر و دریاچه ارومیه، چگونگی برداشت آب و آثار زیست محیطی این طرح در مطالعات مرحله شناخت گفت: اصرار ما بر این است که در زمان یک سال مطالعات مرحله شناخت به نتیجه برسد.

رضازاده در مورد اعتبار این طرح تصریح کرد: اعتبار مطالعات طرح انتقال آب از دریای خزر به دریاچه ارومیه از محل اعتبارات طرح های احیای دریاچه ارومیه تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعات انتقال آب از دریای خزر به دریاچه ارومیه

آغاز مطالعات انتقال آب از دریای خزر به دریاچه ارومیه