مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 03:122014-11-25بين الملل

اوباما خشونت ها را در شهر فرگوسن محکوم کرد


در پی وقوع تنش های ناشی از تبرئه شدن مامور پلیسی که یک جوان سیاه پوست را در شهر فرگوسن در ایالت میسوری آمریکا به ضرب گلوله کشت، باراک اوباما رییس جمهور این کشور روز سه شنبه خشونت ها را در این شهر به شدت محکوم کرد.

اوباما در یک سخنرانی در شهر شیکاگو گفت : به آتش کشیدن ساختمان ها و خودروها، تخریب اموال عمومی و به خطر انداختن جان انسان های دیگر ابدا توجیهی ندارند و جرم محسوب می شوند؛ به نظر من راه های بهتری برای نشان دادن ناراحتی وجود دارد؛ من این موضوع را می پذیرم که برخی موارد قوانین برای همه به طور یکسان اجرا نمی شوند اما هیچگاه هم شاهد این مسئله نبوده ام که قانونی در زمینه حقوق مدنی، سلامت و بهداشت و مهاجرت، با سوزاندن خودروها به واقعیت تبدیل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از شیکاگو، تصمیم شامگاه دوشنبه دستگاه قضایی آمریکا به تبرئه مامور پلیسی که روز نهم اوت، مایکل براون، جوان سیاه پوستی که ابدا سلاح به همراه نداشت را به ضرب گلوله کشت، موجی از خشم و اعتراض در شهر فرگوسن ایالت میسوری به راه انداخته است.

این در حالی است که جی نیکسون، فرماندار ایالت میسوری از استقرار دو هزار و دویست مامور امنیتی در مقابل خانه ها، مغازه ها و صدها مکان مهم شهر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما خشونت ها را در شهر فرگوسن محکوم کرد

اوباما خشونت ها را در شهر فرگوسن محکوم کرد