مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1393 ساعت 23:122014-11-25پزشكي

پنجم و ششم آذرماه کنفرانس روش های نوین تشخیصی پاتولوژی در اصفهان برگزار می شود


مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: کنفرانس آموزشی و هم اندیشی متخصصان آسیب شناسی قانونی با محوریت پاتولوژی پنجم و ششم آذرماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

- " به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان اصفهان، علی سلیمان پور اظهار کرد: بر اساس تقویم آموزشی معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان، کنفرانس دو روزه پاتولوژی قانونی در این استان برگزار می شود که در آن علاوه بر متخصصان آسیب شناسی شاغل در مراکز پزشکی قانونی کشور، اعضای هیئت علمی گروه آسیب شناسی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و متخصصان پزشکی قانونی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه تازه ترین و مهم ترین موضوعات آسیب شناسی با تمرکز بر حوزه پزشکی قانونی ارائه می شود، تصریح کرد: در این کارگاه دو روزه مباحثی همچون تاریخچه پاتولوژی قانونی در ایران، اتوپسی کلاسیک، مشکلات رایج در پاتولوژی قانونی، پاتولوژی ریه در نوزادان و اطفال، توکسیکولوژی پاتولوژی، کارگاه عملی هیستوپاتولوژی، افتراق لخته های حیاتی ـ غیرحیاتی و خونریزی ها ارائه می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان ادامه داد: روش های نوین تشخیصی در پاتولوژی قانونی، مرفولوژی ضایعات غیرنئوپلاستیک مغز، اهمیت پاتولوژی در تعیین زمان بروز آسیب، پاتولوژی بیماری های غیرنئوپلاستیک ریه و گراس پاتولوژی از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجم و ششم آذرماه کنفرانس روش های نوین تشخیصی پاتولوژی در اصفهان برگزار می شود

پنجم و ششم آذرماه کنفرانس روش های نوین تشخیصی پاتولوژی در اصفهان برگزار می شود