مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1393 ساعت 19:472014-11-25اقتصادي

سیاست های دولت برای خروج مسکن از رکود


صندوق پس انداز مسکن یکی از راه های پاسخگویی به تقاضا ست و حرکت جدی برای خروج از رکود بخش ساختمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس ، اکبر ترکان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی بیان داشت: 308 هزار مهندس در کشور داریم که در شرایط خوب 120 میلیون متر مربع ساخت و ساز در کشور است.

وی افزود: در سیاست های دولت برای خروج از رکود یکی از بخش های مهم و مورد توجه بخش ساختمان است که تلاش می شود با اعمال برخی سیاست ها این بخش فعال شود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشور افزود: در این راستا وزارت راه و شهرسازی این موضوع را در دو بخش عرضه و تقاضا پیگیری و سیاست هایی را در این بخش اعمال می کند.

وی از صندوق پس انداز مسکن به عنوان یکی از راهبردها در این ارتباط برشمرد و بیان داشت: این راه خوبی بوده که این وزارتخانه این فضا را ایجاد و آن را دنبال کرده است.

ترکان اظهار کرد: بر همین اساس وزارت راه و شهرسازی به منظور فعال کردن بخش ساختمان و خروج از رکود موضوع حساب های خرد برای صندوق پس انداز مسکن را در دستور کار قرار داد.

وی خاطر نشان کرد:همه می دانیم در بازاری که عرضه و تقاضا نامتعادل است باید یک فکر نویی را برای استفاده از ظرفیت های نظام مهندسی داشته باشیم و به سمت صادرات خدمات فنی و مهندسی برویم و این اقدامی موثر در این راستا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های دولت برای خروج مسکن از رکود

سیاست های دولت برای خروج مسکن از رکود