مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1393 ساعت 00:272014-11-24ورزشي

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه: بسیج موجب تداوم آرمان های انقلاب اسلامی ایران می شود


بسیج موجب تداوم آرمان های انقلاب اسلامی ایران می شود.

- محسن خدایاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهمیت هفته بسیج اظهار داشت: امروز بسیج حضور پررنگی در عرصه های مختلف دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج با اجرای فرامین مقام معظم رهبری در همه عرصه ها حضور دارد، گفت: رسالت عظیم بسیج حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه با اشاره به اینکه بسیج در تاریخ پنجم آذر ماه سال 58 به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد، افزود: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز نقش بسزایی ایفا کرد.

این مسئول با بیان اینکه بسیج پس از انقلاب در عرصه های مختلف سازندگی، علمی، ورزشی، بهداشتی و عمرانی حضور دارد، یادآور شد: امروز بسیج در قالب یک روحانی بسیجی، کارگر بسیجی، معلم بسیجی، دانش آموز و دانشجوی بسیجی و .

تلاش می کند.

خدایاری با تاکید بر اینکه بسیج موجب تداوم آرمان های انقلاب اسلامی ایران می شود، گفت: بسیج برای اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت و فرهنگ ایثار و جهاد تلاش می کند.

وی با اشاره به اینکه حضور بسیج در عرصه های مختلف باعث پیشرفت کشور در مقاطع مختلف شده است، تصریح کرد: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدایی که پس از آن در مقاطع مختلف به شهادت رسیدند روحیه بسیجی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه: بسیج موجب تداوم آرمان های انقلاب اسلامی ایران می شود

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه: بسیج موجب تداوم آرمان های انقلاب اسلامی ایران می شود