مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 23:272014-11-24اجتماعي

سرپرست اداره اوقاف سمیرم: نیات واقفان باید به سمت نیازهای روز جامعه هدایت شود


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم گفت: امروزه باید با نیازسنجی و تشویق خیرین، وقف های جدید در راستای نیازهای روز جامعه از جمله نیازهای بهداشتی و علمی باشد.

- " از سمیرم، حسن قیصری شامگاه دوشنبه در سومین نشست کمیته احیا و شناسایی موقوفات شهرستان سمیرم پس از بررسی و بحث پیرامون تعدادی از پرونده های موقوفات شهرستان سمیرم اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت ‏ها برای مشارکت در جهت جذب مشارکت های خیران در ایجاد و احیای وقف استفاده کرد.

وی تشکیل کمیته یاوران وقف را یکی از ابزارهای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در سطح جامعه دانست و افزود: بیش از 500 نوع نیت وقف در زمینه های مختلف شناسایی شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم با تاکید بر هدایت نیت واقفان به سمت نیازهای روز جامعه تصریح کرد: در قدیم بیشتر موقوفات به نیت روضه خوانی برای امام حسین(ع) بوده است و امروزه باید با نیازسنجی و تشویق خیرین، وقف های جدید در راستای نیازهای روز جامعه از جمله نیازهای بهداشتی و علمی باشد.

وی به نقش مسئولان در ترویج فرهنگ وقف در جامعه اشاره کرد و گفت: حفظ و پاسداری از موقوفات وظیفه تمامی مسئولان و افراد جامعه است و همه باید در جهت دفاع و ترویج این فرهنگ تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره اوقاف سمیرم: نیات واقفان باید به سمت نیازهای روز جامعه هدایت شود

سرپرست اداره اوقاف سمیرم: نیات واقفان باید به سمت نیازهای روز جامعه هدایت شود