مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 21:122014-11-24سياسي

عراقچی: دیدگاه ها بسیار به هم نزدیک شده است


مذاکره کننده ارشد کشورمان در تیم هسته ای اطمینان داد که توافقی محقق می شود که در آن حقوق ما رعایت شده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب شبکه دوم سیما، سید عباس عراقچی، با اشاره به مذاکرات فشرده انجام شده گفت: این بار برخلاف گذشته نشست های بهتری صورت گرفت و دیدگاه ها نزدیک تر شد.

وی افزود: از آنجا که براساس توافق ژنو فرصت در3 آذر به پایان می رسید و در حالی که با توجه به پیشرفت ها همه مایل به ادامه مذاکرات بودند، در جلسه امروز وزرای خارجه 1+5 توافق شد که مذاکرات 7 ماه دیگر تمدید شود.

عراقچی تصریح کرد: البته همه متفق بودند که باید در چند هفته آینده به تفاهم کلی برسیم و بلافاصله وارد جزییات شویم اما از این جهت که مشکل مهلت نداشته باشیم از این رو مدت 7 ماه تعیین شد.

وی تصریح کرد: در این مدت دقیقا طرح اقدام مشترک با همان شرایط چه از جهت تعهدات ایران و چه از جهت تعهدات طرف مقابل ادامه خواهد یافت.

مذاکره کننده ارشد کشورمان گفت: مذاکرات به وی‍ژه در دوره آخر بسیار مناسب بود و دیدگاه ها خیلی به هم نزدیک شده است از این رو باید روی راه حل ها کار کنیم و به سرعت به نتیجه برسیم.

وی درباره ورود به جزییات افزود: ما در رسیدن به توافق جامع هنوز در کلان مشکل داریم از جمله بحث های کلیدی چگونگی برداشتن تحریم ها و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: دیدگاه ها بسیار به هم نزدیک شده است

عراقچی: دیدگاه ها بسیار به هم نزدیک شده است