مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 20:322014-11-24سياسي

روحانی:دوران تحریم گذشته است/پوتین: برای رسیدن به توافق جامع فقط زمان کم داشتیم


رییس جمهوری کشورمان شامگاه دوشنبه در مکالمه تلفنی با رییس جمهوری روسیه روابط دو کشور و همکاری های فیمابین را مورد بررسی قرار داد.

- روحانی:دوران تحریم گذشته است/پوتین: برای رسیدن به توافق جامع فقط زمان کم داشتیم " رییس جمهوری کشورمان شامگاه دوشنبه در مکالمه تلفنی با رییس جمهوری روسیه روابط دو کشور و همکاری های فیمابین را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این مکالمه تلفنی با ابراز خرسندی از روند مثبت همکاری های دو کشور بویژه در زمینه های اقتصادی اظهار داشت: گسترش مبالادت اقتصادی ایران و روسیه بویژه در حوزه های نفتی و تجاری، به زودی سطح همکاری های فیمابین را به بالاترین حجم همکاری های منطقه ای ارتقاء خواهد داد.

رییس جمهوری کشورمان با اشاره به توافق های اخیر ایران و روسیه در حوزه هسته ای از جمله ساخت دو نیروگاه و همچنین طرح های در دست اقدام و مورد مذاکره دو کشور گفت: همکاری های ایران و روسیه در زمینه های صلح آمیز هسته ای بویژه در ساخت نیروگاه ها بصورت مشترک، اثرات قابل قبولی در توسعه تعاملات اقتصادی ایران و روسیه بر جای گذاشته و امنیت لازم برای توسعه اقدامات مشترک و صلح آمیز هسته ای را فراهم آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی:دوران تحریم گذشته است/پوتین: برای رسیدن به توافق جامع فقط زمان کم داشتیم

روحانی:دوران تحریم گذشته است/پوتین: برای رسیدن به توافق جامع فقط زمان کم داشتیم