مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 19:222014-11-24سياسي

در استمرار طرح تحول سلامت تردید نمی کنیم/ ملاک ما رضایت اکثریت جامعه است


هیچ کاری بدون عیب و نقص نیست و گوش ما برای پذیرش نقدها باز است و در بعد نظارتی طرح تحول سلامت از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، کتر سیدحسن هاشمی در جلسه کشوری نظارت بر تعرفه ها که با حضور دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و راهبردی رییس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان نظام پزشکی، رییس بیمه مرکزی ایران، روسای سازمان های تامین اجتماعی و بیمه سلامت ایرانیان، رییس سازمان تعزیرات حکومتی و معاونین و مدیران این وزارتخانه برگزار شد، گفت: اعتبار اختصاص داده شده به طرح تحول نظام سلامت به هیچ وجه از منابع عمومی نبوده است، بلکه از محل هدفمندی یارانه ها و نیز از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین شده است.

نهایت صرفه جویی در اجرای طرح تحول سلامت وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: نهایت صرفه جویی و دقت در اجرای طرح تحول نظام سلامت از سوی همه دست اندرکاران و به ویژه شرکت های مختلف دارویی و تجهیزاتی صورت گرفته است.

دکتر هاشمی ضمن قدردانی از همراهی و تلاشهای دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و راهبردی رییس جمهور گفت: ایشان را جزء خانواده خود و جامعه پزشکی می دانیم و همیشه لطف وی همراه مجموعه پزشکی کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در استمرار طرح تحول سلامت تردید نمی کنیم/ ملاک ما رضایت اکثریت جامعه است

در استمرار طرح تحول سلامت تردید نمی کنیم/ ملاک ما رضایت اکثریت جامعه است