مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 17:222014-11-24سياسي

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاسک: دشمنان به دنبال تضعیف اسلام هستند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاسک گفت: دشمنان با ایجاد اختلاف در بین پیروان مذاهب به دنبال تضعیف اسلام هستند.

- " از بندرجاسک، ابراهیم حسین زاده عصر امروز در حاشیه مراسم اهدا جوائز مسابقه بزرگ شترسواری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: اتحاد عامل شوکت و عزت و سربلندی جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: وحدتی که بیش از هر چیز مورد تأکید و توجه امام قرار دارد، وحدت مسلمانان یا همان اتحاد است که در این راستا نقش شخصیت های مهم علمی جهان تشیع و تسنن به عنوان رهبران معنوی درباره اهمیت مسئله انسجام اسلامی برای روشن شدن بیشتر ضرورت انسجام و اتحاد برای مسلمین امر ضروری است.

حسین زاده با اینکه ایجاد تفرقه و ضعف مذاهب و دین، از دسایس بیگانگان است، اضافه کرد: بیگانگان کوشیده اند مذاهب مختلف اسلامی را با تفرقه اندازی ضعیف کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاسک با بیان اینکه باید از تحلیل قرآن از جنگ نرم و مسائل و مباحث مربوط به آن را استخراج کرد، گفت: آموزه های قرآنی نیز نحوه دفاع و مقابله با دشمن در میدان جنگ نرم را معین کرده است.

وی یادآور شد: ما به عنوان مسلمان باید بر اساس آموزه های دین و سیره پیامبر و امامان با این موضوع مقابله کنیم و نکته مهم در این زمینه در ابتدا شناختن درست دوست و بعد شناخت دشمن است، چرا که در ابتدا باید خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاسک: دشمنان به دنبال تضعیف اسلام هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاسک: دشمنان به دنبال تضعیف اسلام هستند