مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 17:022014-11-24سياسي

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه منابع طبیعی شهرستان گرگان برگزار شد


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه منابع طبیعی شهرستان گرگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی نجفی‎نژاد، شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرگاران اظهار داشت: چرخه علم و فناوری با فعالیت های پژوهشی آغاز می شود و برای تبدیل شدن به ثروت نیازمند تکمیل سایر اجزای این چرخه است.

وی افزود: تجاری سازی یکی از نیازهای ضروری پایان نامه ها و طرح های دانشجویی است، لذا از آنجا که این طرح ها برای رفع نیازها و نواقص جامعه است بهتر است مراکز تولیدی و اجرایی از آن ها استفاده کنند.

وی با بیان این که دستاوردهای پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گرگان در قالب نمایشگاه ارائه شده است، بیان کرد: تحقیقات کاربردی می‎تواند در رفع نیازها و معضلات جامعه مهم و اثرگذار باشد.

نجفی نژاد خاطرنشان کرد: ارائه طرح‎های پژوهشی و پایان‎نامه‎های دانشجویی در این نمایشگاه در تجاری سازی و معرفی دستاوردها به بخش های تولیدی تاثیرگذار است.

وی با بیان این که بیشتر تحقیقات این دانشگاه تبدیل به دستاوردهای قابل عرضه در بازار شده است، تصریح کرد: برخی تحقیقات قابلیت توسعه مرزهای دانش را دارند که نمی‎تواند وارد عرصه اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه منابع طبیعی شهرستان گرگان برگزار شد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه منابع طبیعی شهرستان گرگان برگزار شد