مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 15:372014-11-24سياسي

اقتصاد مقاومتی با محوریت مردم راه نجات کشور است/ بیماری کشور سیاست زدگی است


مشاور عالی معاون اول رییس جمهور گفت: با اجرای اقتصاد مقاومتی با محوریت مردم، تغییر اساسی در ساختار اقتصادی کشور و تفکر اعتقادی و ارتباط با جهان می توان به شکوفایی اقتصادی دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، همایش بسیج و اقتصاد مقاومتی عصر دوشنبه با حضور رستم قاسمی مشاور عالی معاون اول رییس جمهور،مرتضی روزبه استاندار، محمد شاهرخی فرمانده سپاه استان و جمع کثیری از بسیجیان و صنعتگران و تولیدکنندگان در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

رستم قاسمی در این نشست گفت: امروز که الگوی اقتصادی غرب و سوسیالیتی را قبول نداریم باید بتوانیم الگوی مشخصی تعریف کنیم و مسیر را تشخیص دهیم.

وی افزود: باید اقتصاد کشور روی ریل درستی قرار گیرد و اگر بتوانیم از ظرفیت های بسیار زیادی که در داخل داریم با مدیریت درست استفاده کنیم می توانیم در این عرصه نیز به موفقیت برسیم.

وی بیان کرد: در گذشته هر موضوعی که در مسیر درست و بسیجی قرار گرفت موفق بود مانند امنیت که با این که امروز بسیاری از کشورهای منطقه با بحران امنیتی مواجه شده اند، ایران اسلامی چون درست عمل کرد و ریل گذاری مناسبی در حوزه امنیتی داشت توانست بدون نگرانی در برابر تهدیدات عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی با محوریت مردم راه نجات کشور است/ بیماری کشور سیاست زدگی است

اقتصاد مقاومتی با محوریت مردم راه نجات کشور است/ بیماری کشور سیاست زدگی است