مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 14:472014-11-24سياسي

عالم برجسته لبنان: ایران با وجود فشار ها و تهدیدات پرچمدار حمایت از مقاومت است


امروز شاهد هستیم جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشار ها و تهدید ها همچنان پرچم آزادی و حمایت از مقاومت را در دست گرفته و در این مسیر ثابت قدم در حال حرکت است.

- " از قم، شیخ حسن المصری امروز در کنگره جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای جهان اسلام با اشاره به تحریم ها و فشارهای آمریکا و غرب علیه کشور ایران اظهار کرد: امروز شاهد هستیم این کشور با وجود همه فشار ها و تهدید ها همچنان پرچم آزادی و حمایت از مقاومت را در دست گرفته و در این مسیر ثابت قدم در حال حرکت است.

وی ادامه داد: مسیر مقاومت خطی است که امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ترسیم کرد و تاکنون نیز این خط توسط رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران دنبال می شود.

عالم برجسته لبنان با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام در شرایط دشواری قرار گرفته است، بیان کرد: امروز شاهدیم جوامع اسلامی با مشکلات داخلی و خارجی زیادی مواجه هستند و فقط با اتحاد و وحدت می توانیم در برابر خطرات و تهدیدات دشمنان اسلام مقابله کرده و از تمدن اسلامی محافظت کنیم.

المصری افزود: امروز گروه هایی می خواهند با نام اسلام مفاهیم ناب این دین آسمانی را از بیخ و بن نابود کنند، جریان تکفیری که امروز کشورهای مسلمان را دچار بحران کرده، جریان وحشیانه ای است که می خواهد جوامع مسلمان را به دوران جاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالم برجسته لبنان: ایران با وجود فشار ها و تهدیدات پرچمدار حمایت از مقاومت است

عالم برجسته لبنان: ایران با وجود فشار ها و تهدیدات پرچمدار حمایت از مقاومت است