مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 14:322014-11-24سياسي

100 میلیون تومان از بودجه شهرداری اهواز به زائران اربعین حسینی اختصاص یافت


اعضای شورای شهر با اختصاص بودجه ای معادل100 میلیون تومان، برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کاظم سواری عصر امروز در جلسه علنی شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه خدمات در مسیر نجف تا کربلای معلی به زائران ایرانی توسط شهرداری تهران گفت: بر اساس لایحه ای که در دستور کار شورا قرار دارد؛ شهرداری اهواز موظف است که به منظور ارائه خدمات به زائران در مرزهای شلمچه و چزابه امکانات و تجهیزاتی مهیا کند.

علی ناصری عضو شورای شهر در این خصوص عنوان کرد: متاسفانه در شهر اهواز افراد نیازمند بسیاری وجود دارد و عده ای بودجه را با نام امام حسین (ع) حیف و میل می کنند این در حالی است که مردم خیر بی شماری هستند که با کمترین امکانات حاضر هستند از جیب خود برای خدمت به زائران حسینی هزینه کنند.

وی افزود: من با این طرح مخالف هستم و بهتر است مردم استان با میل و به صورت اختیاری هزینه های طرح های اینچنینی را پرداخت کنند.

به طور حتم مردم اهواز از این طرح استقبال خواهند کرد و اختصاص این مبلغ به خدمت رسانی به شهروندان اولویت بیشتری دارد.

حجت السلام قربانعلی سعادت نیا رییس شورای شهر نیز در این خصوص گفت: پرداخت عوارض و ارائه خدمات در مرز شلمچه توسط سازمان منطقه آزاد اروند و در مرز چزابه توسط استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیون تومان از بودجه شهرداری اهواز به زائران اربعین حسینی اختصاص یافت

100 میلیون تومان از بودجه شهرداری اهواز به زائران اربعین حسینی اختصاص یافت