مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 14:322014-11-24سياسي

سجادپور : حضور جمهوری خواهان در کنگره آمریکا بر روی مذاکرات تاثیری نخواهد گذاشت


یک استاد دانشکده روابط بین الملل وزارت خارجه گفت: حضور اکثریت جمهوری خواه در کنگره آمریکا تغییر چندانی بر روی سیاست های این کشور به ویژه در قبال پرونده هسته ای ایران نخواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کاظم سجادپور، استاد دانشگاه روابط بین الملل وزارت خارجه عصر امروز در نشست "حاکمیت دوگانه سیاست داخلی و خارجی آمریکا پس از انتخابات میان دوره یی 2014" که در دانشکده مطالعات جهانی دانشگاه تهران برگزار می شد گفت: این طرز فکر با انتخابات میان دوره ای آمریکا جهان دگرگون می شود نادرست است.

وی ادامه داد: از نظر رسانه یی باید در نظر داشت که تحولات آمریکا در عین اهمیت باید در کنار گرایش ها و ساختارهای دیگر این کشور مورد توجه قرار گیرند.

این استاد دانشگاه با بیان این که بین سیاست داخلی و خارجی در تمام دنیا رابطه و پیوندی وجود دارد خاطرنشان کرد: یکی از اعضای کنگره آمریکا در گذشته گفته بود که سیاست بین المللی تابع سیاست داخلی است.

من هم با این جمله موافق هستم و می گویم که این انتخابات در سیاست خارجی تا حدی نقش دارد ولی باعث تغییر ساختار و دگرگونی سیاست خارجی آمریکا نمی شود.

او ادامه داد: این انتخابات حتی بر روی سیاست های اوباما نیز تاثیرگذار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادپور : حضور جمهوری خواهان در کنگره آمریکا بر روی مذاکرات تاثیری نخواهد گذاشت

سجادپور : حضور جمهوری خواهان در کنگره آمریکا بر روی مذاکرات تاثیری نخواهد گذاشت