مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 14:222014-11-24سياسي

توجه به اقتصاد مقاومتی عقب ماندگی های کردستان را جبران می کند


استاندار کردستان گفت: در حال حاضر در کردستان شاهد عقب ماندگی های زیادی در حوزه های مختلف هستیم و تنها استفاده از سیاست اقتصاد مقاومتی می تواند راه برون رفت از این مشکلات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان کردستان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و عزم ملی در کنار مدیریت جهادی می تواند بسیاری از مشکلات کشور و به تبع آن استان را در حوزه اقتصاد و اشتغال مرتفع کند.

وی افزود: قبل از ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به دستگاه های اجرایی شاهد انجام موفق این مهم توسط سازمان بسیج سازندگی بودیم و پروژه های زیادی در سطح استان کردستان و دیگر نقاط کشور توسط این سازمان اجرایی شده و باید در قالب برنامه ریزی ها مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار کردستان بیان کرد: باید یکی از اولویت های کاری دستگاه هایی اجرای تحقق منویات رهبری و ایجاد زیر ساخت های اقتصادی متناسب با نیاز هر منطقه باشد.

زاهدی یادآور شد: هماهنگی بین دستگاهی و تعامل مناسب بین دستگاه های دولتی و بسیج می تواند بسترهای توسعه و شکوفایی را فراهم کند و این امر باید سرلوحه کار مسئولان باشد.

وی ادامه داد: سند اقتصاد مقامتی مهمترین سندی است که در ارتباط با توسعه اقتصادی کشور تدوین شده است و به عنوان سند بالادستی در تحقق اهداف برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقتصاد مقاومتی عقب ماندگی های کردستان را جبران می کند

توجه به اقتصاد مقاومتی عقب ماندگی های کردستان را جبران می کند