مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 13:572014-11-24اجتماعي

ثبت ملی سه اثر طبیعی استان قزوین


مشاور فرهنگی استاندار و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: سه اثر طبیعی استان قزوین در فهرست آثار طبیعی کشور به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه قزوین، محمدعلی حضرتی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: استان قزوین به لحاظ موقعیت جغرافیایی از اقلیم و آب و هوای متنوعی برخوردار بوده و در حوزه گردشگری طبیعی نیز دارای پتانسیل های بسیار غنی است.

وی افزود: با ثبت این آثار طبیعی در فهرست ملی کشور می توانیم از حمایت مردم در جهت حفظ و نگهداری این مواریث ارزشمند بهره مند شویم.

وی با اشاره به نقش طبیعت در جذب توریسم و ضرورت پاسداری از آن تصریح کرد: میراث طبیعی بخشی از میراث جهانی و در برگیرنده جلوه های منحصر به فرد است که با شناسایی و ثبت گونه های کمیاب و کهنسال در فهرست آثار طبیعی کشور می توان از قابلیت گردشگری آن برای بازدید و معرفی به علاقمندان استفاده کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اشاره به ثبت سه درخت کهنسال در فهرست آثار طبیعی کشور ادامه داد: در سومین جلسه کمیته ثبت و حریم میراث طبیعی که در تهران برگزار شد 9 اثر طبیعی از سراسر کشور معرفی شدند که از بین آن ها سه اثر طبیعی استان قزوین پس از معرفی و بررسی در فهرست آثار طبیعی به ثبت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت ملی سه اثر طبیعی استان قزوین

ثبت ملی سه اثر طبیعی استان قزوین