مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 13:372014-11-24سياسي

بصیرت اسلامی سلاح تأثیرگذاری در برابر تکفیری ها است/ اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر


رییس شورای اخوت بلخ با بیان اینکه گروه های تکفیری و تروریستی از سوی غرب حمایت های مالی می شوند، گفت: بصیرت اسلامی می تواند در برابر اقدامات تکفیری ها سلاح تاثیرگذاری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مولوی عبدالرئوف توانا، عصر دوشنبه در کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای جهان اسلام اظهار داشت: امروز در دنیای اسلام عده ای از گروه ها تحت عنوان تکفیر می خواهند موضوع مسجد ضرار را در کشورهای اسلامی تکرار کنند.

وی با بیان اینکه امروز گروه های تکفیری و تروریستی ریشه در غرب داشته و از سوی آنان حمایت های مالی می شوند، افزود: متاسفانه امروز در کشورهای اسلامی هم شاهد برخی از مسائلی که بر خلاف منافع امت اسلامی می باشد هستیم که تأسف بار است.

رییس شورای اخوت بلخ ادامه داد: امروز شاهدیم که در یکی از کشورهای اسلامی عالم دینی به جرم اینکه فریاد حق طلبی سر داده است برای او حکم اعدام صادر می کنند در حالی که نسبت به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و جنایاتی که از سوی صهیونیست ها علیه آن ها صورت می گیرد بی اعتنا هستند.

وی بر حفظ وحدت مسلمین و عالمان اسلام در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و ابراز داشت: همه باید در برابر مسائل کلان امت اسلام احساس مسئولیت کنیم و علمای اسلام می توانند در این زمینه تدبیر کنند و مانع از گسترش خطرات جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت اسلامی سلاح تأثیرگذاری در برابر تکفیری ها است/ اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر

بصیرت اسلامی سلاح تأثیرگذاری در برابر تکفیری ها است/ اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر