مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 12:522014-11-24پزشكي

وزیر بهداشت : برخی پزشکان گلایه مند درباره پرداختی مردم چشم شان را بسته اند


وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اجرای موفق مرحله سوم طرح تحول سلامت گفت: دوستان گلایه مند چشم شان را به پول هایی که مردم از جیب پرداخت می کرده اند بسته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر؛ دکتر هاشمی در نشست ستاد کشوری نظارت بر تعرفه ها افزود : اینکه در مدت 16 روز کمتر از یک دهم درصد ثبت شکایت در سامانه 1690 داشته ایم یک امر استثنایی است و نشان می دهد جامعه پزشکی با ما همراه است.

وی در ادامه با بیان اینکه درباره بودجه هیچ نگرانی نداریم گفت: شاید این شرایط را هیچ وقت وزارت بهداشت نداشته است؛ این موضوع به خاطر این نیست که خیال کنیم پولی به دستمان رسیده است و هیچ نظارتی بر آن وجود ندارد.

وزیر بهداشت اجرای مرحله مربوط به تعرفه های جدید درمانی و حذف دریافتی های غیر متعارف را سخت ترین اقدام طرح تحول سلامت برشمرد و افزود: نظارت به تدریج ارتقاء می یابد و امیدواریم به جایی برسیم که حتی یک پرونده هم وجود نداشته باشد.

دکتر هاشمی گفت: مشورت ها با جامعه پزشکی درباره تعرفه های جدید درمانی ادامه می یابد، اما طبیعی است این به معنای تحقق خواسته های همه افراد نیست.

وی افزود: علاقه مندیم اجرای تعرفه ها در جامعه پزشکی مقدمه ای برای بقیه صنوف باشد چرا که اگر اخلاق در جامعه حاکم شود همه ما سود خواهیم برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت : برخی پزشکان گلایه مند درباره پرداختی مردم چشم شان را بسته اند

وزیر بهداشت : برخی پزشکان گلایه مند درباره پرداختی مردم چشم شان را بسته اند