مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 12:022014-11-24حوادث

پلیس افتخاری به توسعه و تحکیم امنیت اجتماعی جامعه کمک می کند


جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس افتخاری گامی به سمت توسعه و تحکیم امنیت اجتماعی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر خرم روی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که با محوریت پلیس افتخاری برگزارشد، اظهار داشت: امنیت تولید اجتماعی بوده و این موضوع با ارتقا بلوغ اجتماعی و مشارکت مردم در ماموریت های اجتماعی حاصل می شود.

وی با اشاره به اینکه در پلیس افتخاری به کارگیری فرصتها و مشارکت مردم در بحث ماموریت های انتظامی با ادبیات خاص خود است، افزود: امنیت در جامعه مقوله ای با اهمیت و اولویت دار بوده و در استان همدان بستر برای استفاده از ظرفیت های مردمی آماده شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه سخنانش در مورد پلیس افتخاری گفت: دستورالعمل ها برای جذب افراد به عنوان پلیس افتخاری ارائه و اهداف نیز اعلام شده است.

خرم روی اهداف پلیس افتخاری را کمک به ناجا در توسعه و تحکیم امنیت اجتماعی، توسعه مشارکتهای مردمی، تقویت توان تحرک ناجا، مشارکت در بومی سازی نظم و امنیت عنوان کرد و بیان داشت: همه شهروندان به طور داوطلبانه می توانند به عنوان پلیس افتخاری با ناجا همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس افتخاری در دو سطح مطرح می شود، عنوان کرد: این سطوح شامل سطح یک که به افراد بالای 17 سال مربوط بوده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس افتخاری به توسعه و تحکیم امنیت اجتماعی جامعه کمک می کند

پلیس افتخاری به توسعه و تحکیم امنیت اجتماعی جامعه کمک می کند