مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 11:472014-11-24اقتصادي

موانع سرمایه گذاری در استان بوشهر برطرف می شود


استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم استفاده از بخش خصوصی برای توسعه استان بوشهر گفت: موانع سرمایه گذاری در استان بوشهر برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر دوشنبه در نشست شورای عالی هماهنگی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر داری ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری است که باید تلاش کنیم تا زمینه حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

وی ادامه داد: به منظورتوسعه سرمایه گذاری در استان تلاش داریم تا برخی از موانع سرمایه گذاری را رفع کرده و شاهد تسهیل در روند ورود سرمایه گذاران به عرصه اجرای طرح های مختلف در استان برای توسعه هر چه بیشتر باشیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: اقدامات بسیار خوبی به منظور رفع مشکلات در نقاط مختلف استان به ویژه در نقاط محروم و کمتر برخوردار نیز صورت گرفته است و طرح های مهی در این مناطق اجرا می شود.

وی با تقدیر از همراهی و تعامل مثبت بین همه مسئولان استان بوشهر، اضافه کرد: همراهی و همفکری و تعامل مثبت و سازنده مسئولان ارشد استان نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت استان خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج مایه اقتدار و توانمندی و توسعه و پیشرفت کشور شده است و باید تلاش شود تا روحیه بسیجی درهمه عرصه ها نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع سرمایه گذاری در استان بوشهر برطرف می شود

موانع سرمایه گذاری در استان بوشهر برطرف می شود