مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 11:472014-11-24سياسي

بانوی نابینایی که مسئول اولین و تنها کتابخانه نابینایان استان قم است


کتابخانه آیت الله خامنه ای استان قم چند سال پیش میزبان نابینایی شد که با وجود معلولیت خود با تمام وجود به احیای کتابخانه نابینایان پرداخت و این گونه اولین کتابخانه نابینایان استان قم متولد شد.

- سایت زنان قم نوشت: روابط عمومی بالایی که داشت در جا میخکوبم کرده بود، کمی جا خورده بودم اما دیدن آن همه اشتیاق در نگاه پرشور کسی که سالهاست دنیا را تاریک نگریسته است برایم خوشایند است این درحالی است که امید در تمام کلماتش موج می زند و سپاسگذاری بی حد و حصر از خداوند متعال هر انسانی را به فکر فرو می برد، از امکانات سخن می گوید و اینکه نیروی جوانی موهبتی است که نباید بیهوده سپری شود و در می مانم در این همه شوق و اشتیاق از معلولی که سالهاست با دیدن دنیا وداع کرده است.

خبرنگار ما به سراغ خانم طیبه عبدلی بانوی روشندلی که مسئول تنها کتابخانه نابینایان در استان قم است، رفته و پای صحبت های دلنشین او نشسته است:   * لطفا خودتان رامعرفی کنید؟ من طیبه عبدلی متولد سال 1356 در استان قم و کارشناس ارشد ادبیات هستم و هم اکنون افتخار مسئولیت اولین و تنها کتابخانه نابینایان استان قم را دارم.

* خانم عبدلی فرمودید که کارشناسی ارشد دارید، آیا درس خواندن برای یک نابینا سخت نیست؟ هرکاری سختی دارد حتی برای کسانی که نابینا نیستند و از نعمت بینایی برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی نابینایی که مسئول اولین و تنها کتابخانه نابینایان استان قم است

بانوی نابینایی که مسئول اولین و تنها کتابخانه نابینایان استان قم است