مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 11:472014-11-24سياسي

به بهانه پخش برنامه آب و آتش در شبکه چهار


مدیر گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه چهار سیما امیدوار است با پخش برنامه هایی نظیر آب و آتش گام های موثری در جهت کنترل اعتیاد به مواد مخدر در جامعه برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون قرار داده که در ادامه می خوانید: اعتیاد به عنوان ناهنجاری اجتماعی تهدید جدی برای جوامع امروز و بخصوص خانواده ها به شمار می رود.

اعتیاد را می توان عامل سوم مرگ و میر در جهان محسوب کرد.

اعتیاد، بیماری فردی نیست بلکه تمامی اطرافیان و در نهایت کشور را با خود درگیر کرده و چهره زشت و نامناسبی از فرد و جامعه را به نمایش می گذارد.

وقتی اعتیاد وارد خانواده می شود تمام رذائل و بدی ها را با خود به همراه می آورد.

سود جویان و توزیع کنندگان مواد مخدر وحتی شخصی معتاد به راحتی می تواند افراد ساده لوح و زود باور را به سمت و سوی خود دعوت کند این گروه، کنجکاوی، نبود تفریح و سرگرمی و شادی روحی و روانی، خلاص شدن از مشکلات فردی، بیکاری و دیگر مشکلات را بهانه هایی برای مصرف مواد به عنوان توجیه مطرح می کنند.

تغییر مواد مخدر قدیمی به مواد مخدر صنعتی باعث گردیده تا نه تنها اقشار کم درآمد و ضعیف بلکه استفاده از مواد مخدر در اقشار مرفه جامعه بیشتر از گذشته شیوع پیدا نماید در حالی که زیان مواد مخدر جدید به مراتب از مواد مخدر قدیمی و سنتی بیشتراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه پخش برنامه آب و آتش در شبکه چهار

به بهانه پخش برنامه آب و آتش در شبکه چهار