مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 11:372014-11-24دانش

دانشگاه فرهنگیان به تقویت علوم انسانی توجه ویژه ای داشته باشد


استاندار سمنان بر ضرروت توجه بیشتر دانشگاه فرهنگیان در راستای تقویت علوم انسانی در فضای علمی کشور تاکید کرد و گفت: باید کیفیت این دانشگاه به گونه ای باشد که معلمان ارزشی تحویل جامعه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد وکیلی صبح دوشنبه در دیدار با رییس دانشگاه فرهنگیان کشور در محل استانداری با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان به تقویت علوم انسانی توجه ویژه ای داشته باشد اظهار داشت: باید اهتمام بیشتری برای تربیت معلمان که آینده سازان کشور را آموزش میدهند داشته باشیم.

وی اذعان داشت: باید کیفیت دانشگاه فرهنگیان به گونه ای باشد که معلمان ارزشی تحویل جامعه دهد.

استاندار سمنان با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در جامعه خاطر نشان کرد: باید برای تربیت این قشر که وظیفه تعلیم و تربیت فرزندانمان را بعهده دارند سرمایه گذاری کنیم تا بتوانیم با رشد علمی دانش آموزان آینده روشنی را برای کشور رقم بزنیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان کشور نیز در این دیدار خاطر نشان کرد: این دانشگاه از تجمیع مراکز تربیت معلم تشکیل شده است ولی توجه به این دانشگاه و توسعه و برنامه ریزی منسجم برای آن در دولت یازدهم اتفاق افتاده است.

محمود مهر محمدی در خاتمه، اهمیت و نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت مربیان و معلمان برای نظام آموزش و پرورش کشور را مهم برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان به تقویت علوم انسانی توجه ویژه ای داشته باشد

دانشگاه فرهنگیان به تقویت علوم انسانی توجه ویژه ای داشته باشد