مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 10:472014-11-24حوادث

شکارچیان غیر مجاز پرندگان وحشی در شاهرود دستگیر شدند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود با اشاره به دستگیری شکارچیان متخلف پرندگان وحشی در این شهرستان، گفت: از این افراد دو قبضه سلاح شکاری به همراه 130 فشنگ مجاز کشف و ضبط شد.

- امامعلی فیروزپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مامورین اجرایی یگان حفاظت این شهرستان در پی گشت و کنترل در محدوده روستای علی آباد صالح آباد تعدادی متخلف که اقدام به شکار غیر مجاز پرندگان وحشی کرده اند را مشاهده می کنند که متخلفان به محض رویت ماموران اجرایی به سمت باغ های روستا متواری و تعقیب ماموران برای دستگیری آنها نتیجه نمی دهد.

وی گفت: متخلفان که از خود دو دستگاه خودروی پراید به جا گذاشته بودند با کسب اجازه از دادستان شهرستان شاهرود و با همکاری نیروی انتظامی مورد بازرسی قرار گرفتند که در این هنگام متخلفان خود را به ماموران تسلیم می کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود همچنین افزود: از داخل یکی از خودروها بیست و سه قطعه لاشه کبوتروحشی، پنج قطعه مرغ آبی وحشی، یک سر خرگوش، یک قبضه سلاح شکاری تک لول کالیبر 12 و یک قبضه سلاح شکاری دو لول کالیبر 12 به همراه 130 تیر فشنگ مجاز ازمتخلفین کشف و ضبط شد.

متخلفان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان غیر مجاز پرندگان وحشی در شاهرود دستگیر شدند

شکارچیان غیر مجاز پرندگان وحشی در شاهرود دستگیر شدند