مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 08:572014-11-24سياسي

دین اسلام از هرگونه تندروی دور است/ جنایات داعش به جهان نشان داده شود


دین اسلام به دور از هرگونه تکفیر و تندروی است، امروز باید به تبیین ماهیت جریان های افراطی و تکفیری در کشورهای اسلامی بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، شرف الدین شمس الدین، صبح دوشنبه در کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای جهان اسلام، اظهار داشت: علمای جهان اسلام باید از خود شجاعت نشان دهند و اگر امروز شاهدیم که در دنیای اسلام گروه های تکفیری قد علم کرده اند این امر به دلیل ضعف علما است چرا که نتوانسته اند آنگونه که باید به رسالت خود عمل کنند.

وی گفت: دین اسلام به دور از هر گونه تکفیر و تندروی ها است و ما امروز باید به تبیین ماهیت جریان های افراطی و تکفیری در کشورهای اسلامی بپردازیم.

شرف الدین شمس الدین، با تاکید بر اهمیت نقش وحدت در میان امت اسلامی با بیان اینکه یکی از راه های برون رفت از چالش تکفیری ها حفظ و گسترش وحدت در بین جوامع اسلامی است افزود: توجه و تبیین مسائل تقریبی در بین امت اسلام یکی از راهکارهای تقویت وحدت است و مسلمین باید به اشتراکات خود بیشتر از اختلافات توجه کنند.

وی ابراز داشت: علمای اسلام باید در راستای حفظ وحدت اقدامات علمی انجام دهند و خود را برای وحدت حول محور توحید و دین آماده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین اسلام از هرگونه تندروی دور است/ جنایات داعش به جهان نشان داده شود

دین اسلام از هرگونه تندروی دور است/ جنایات داعش به جهان نشان داده شود