مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 08:522014-11-24سياسي

لازم است شهر پرند به شهرستان تبدیل شود


نماینده مردم رباط کریم در مجلس با توجه به بزرگی شهر پرند و وجود جمعیت زیاد و مشکلات عدیده لازم است تا این شهر به شهرستان تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم نکو در تذکر خود خطاب به رییس جمهور خاطرنشان کرد: نسبت به اختصاص و راه اندازی شبکه تلویزیونی مستقل در شهرستان های استان تهران که جمعیتی بالغ بر چهار میلیون نفر دارند دستورات لازم را صادر نمایید.

وی ادامه داد: تمامی حوزه های انتخابیه همکاران عزیز دارای شبکه تلویزیونی مستقل است تا اخبار مربوط به حوزه و نمایندگان محترم در آن منعکس شود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: نسبت به تعیین تکلیف متروی حرم حضرت امام تا پرند اقدامات جدی را در دستور کار خود قرار دهید زیرا مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان به شدت از این موضوع نگران هستند و نمایندگان محترمی که من با آنها در تماس بودم نسبت به این موضوع نگران هستند و خواهان تکمیل این پروژه عظیم ملی هستند.

نکو در پایان خطاب به وزیر کشور، تاکید کرد: برای حل مشکلات عدیده شهر جدید پرند این شهر بزرگ را به شهرستان تبدیل کنند تا مشکلاتی که در این شهرستان وجود دارد رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازم است شهر پرند به شهرستان تبدیل شود

لازم است شهر پرند به شهرستان تبدیل شود