مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 08:472014-11-24اقتصادي

معاون شهردار مشهد تاکید کرد لزوم توجه به صنایع فرهنگی برای معرفی ظرفیت های مشهد


معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد با بیان اینکه مشهد با نقطه ایده آل یک شهر زیارتی فاصله زیادی دارد، بر لزوم توجه به محصولات و صنایع فرهنگی برای معرفی ظرفیت های شهر زیارتی مشهد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی برادران اظهار داشت: باید نسبت به اولویت های زائر و زیارت، برنامه ریزی مناسبی را تدوین کرد که این امر مستلزم بررسی مطالعات دقیق و فراهم سازی مقدمات آن است.

برادران با اشاره به نقش تشکل ها و سازمان های فرهنگی در ترویج و توسعه فرهنگ میزبانی، اظهار کرد: با وجود تمامی اقدامات صورت گرفته، مشهد با نقطه ایده آل یک شهر زیارتی فاصله زیادی دارد، به طوری که بسیاری از شهرهای مذهبی ایران، نمادهای مذهبی بیشتری نسبت به مشهد دارند که این نشان دهنده تجلی هویت و فرهنگ آنهاست.

وی زیارت را محوری ترین موضوع در برنامه ریزی شهری مشهد دانست و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مختلف به زائران در ایام مختلف سال از مهمترین اقداماتی است که به دلیل جایگاه ملی مشهد، در ماده 12 قانون پنجم توسعه نیز در قالب توسعه شهر مشهد به آن اشاره شده است.

* توجه مناسب طرح توسعه زیارت امام رضا(ع) به خلأهای موجود در حوزه زیارت معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد با بیان اینکه طرح توسعه کمی و کیفی زیارت امام رضا(ع) بسیاری از خلأهای موجود در حوزه زیارت شهر مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار مشهد تاکید کرد لزوم توجه به صنایع فرهنگی برای معرفی ظرفیت های مشهد

معاون شهردار مشهد تاکید کرد لزوم توجه به صنایع فرهنگی برای معرفی ظرفیت های مشهد