مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 07:522014-11-24سياسي

تکلیف زمین های مردم در مناطقه آزاد قشم مشخص شود/فولاد هرمزگان کمبود گندله دارد


نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس گفت: تعیین تکلیف زمین های مردم در مناطق آزاد بخصوص در جزیره قشم از دغدغه های مهم مردم این مناطق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ابوالقاسم جراره صبح دوشنبه در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در مورد مشکلات عمده در استان هرمزگان و نتیجه پیگیری آن با وزرای مربوطه بیان داشت: افزایش مبلغ قبوض برق مناطق گرمسیری یکی از مشکلات است.

این در حالی است که با گذشت یک ماه از استفاده مناطق سردسیری از سیستم های گرمایشی در استان هرمزگان از کولرهای گازی استفاده می شود که متوسط مصرف هر کولر در یک ماه بالغ بر 2000 کیلوات است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد تذکری که در صحن علنی مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرده بود، گفت: فولاد هرمزگان یکی از بزرگترین مجتمع های فولادی کشور است که با مشکل گنداله روبرو شده است.

باتوجه به مزیت خاص منطقه ای و برنامه های کشور برای افزایش تولید فولاد در هرمزگان به حجم 10 میلیون تن درسال، جهت تشویق بخش خصوصی و افزایش بهره وری تولید فولاد هرمزگان تامین گنداله که مهترین ماده اولیه تولید فولاد است مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص اتفاقات ایجاد شده در شرکت آلومنیوم المهدی و هرمزآل هرمزگان در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف زمین های مردم در مناطقه آزاد قشم مشخص شود/فولاد هرمزگان کمبود گندله دارد

تکلیف زمین های مردم در مناطقه آزاد قشم مشخص شود/فولاد هرمزگان کمبود گندله دارد