مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 07:422014-11-24فرهنگي

آیین نامه جدید برگزاری کنسرت ها در هرمزگان تدوین می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از تدوین آیین نامه جدید برگزاری کنسرت ها در هرمزگان خبر داد و گفت: این آیین نامه پس از چندین جلسه آسیب شناسی و با رویکرد حمایت از موسیقی فاخر ملی، - بومی و محلی تهیه و به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علیرضا درویش نژاد ضمن تأکید بر تغییر رویکردها در خصوص شیوه برگزاری کنسرت ها و هم چنین نحوه حمایت ها افزود: وظیفه اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرحله نخست، حمایت و صیانت از میراث موسیقیایی هرمزگان است که در این خصوص کارهای بر زمین مانده زیادی وجود دارد.

وی بر اصلاح نحوه برگزاری کنسرت های موسیقی در بندرعباس اشاره کرد و گفت: رویکرد و سیاستگذاری فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بر مبنای تغییر ذائقه مردم و متمایل کردن آن ها به سمت موسیقی فاخر ملی، سنتی، بومی و محلی باشد و با شیوه فعلی نمی توان به این هدف والا دست یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اگر وضعیت به همین منوال پیش برود چیز زیادی از موسیقی بومی و محلی استان هرمزگان باقی نخواهد ماند و تأکید دارم تا سیاست های حمایتی در خصوص موسیقی در هرمزگان هدفمندتر و با اولویت موسیقی بومی و محلی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه جدید برگزاری کنسرت ها در هرمزگان تدوین می شود

آیین نامه جدید برگزاری کنسرت ها در هرمزگان تدوین می شود