مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 06:272014-11-24سياسي

گروه های مرجع در مباحث مبارزه با موادمخدر مسئولانه تر حضور پیدا کنند


مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد، حضور مسئولانه تمامی گروه های مرجع و تأثیرگذار اجتماعی را در مباحث مرتبط با موادمخدر خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدحسین رحیمی نسب، صبح دوشنبه در جمع روحانیون استان یزد اظهار داشت: روحانیون یکی از گروه های مرجع به دلیل ارتباط ویژه ای که با مردم دارند، به شمار می روند که با توجه به رسالت اجتماعی که بر دوش آنهاست، انتظار می رود آسیب ها و تبعات فردی و اجتماعی اعتیاد را به صورت مناسب و تأثیرگذار به مخاطبان خود گوشزد کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کشورهای شرقی با 90هزار تن تولید موادمخدر به عنوان بزرگترین تولیدکننده و یکی از کشورهای کم مصرف موادمخدر در دنیاست و این به ما ثابت می کند که باید آحاد جامعه در تمام رده های سنی نسبت به تبعات موادمخدر آگاه شوند تا افراد آگاهانه از مصرف مواد رویگردان شوند.

رحیمی نسب، تحقق اهداف پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر را یک کار و برنامه بسیار سخت و ظریف ذکر کرد و ابراز داشت: از زمان بازگشت کشورهای استعماری در سال 2002 به مرزهای شرقی کشور، تولید موادمخدر در کشورهای شرقی ایران چند برابر شده و این در حالی است که 50 سایت اینترنتی به طور مستقیم برای بهره گیری از موادمخدر به زبان فارسی تبلیغ می کنند همچنین چند شبکه ماهواره ای راجع به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مرجع در مباحث مبارزه با موادمخدر مسئولانه تر حضور پیدا کنند

گروه های مرجع در مباحث مبارزه با موادمخدر مسئولانه تر حضور پیدا کنند