مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 06:222014-11-24اقتصادي

رییس اداره جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد تغییر روش های آبیاری نخیلات در دشتستان


رییس اداره جهاد کشاورزی دشتستان از تغییر روش های آبیاری نخیلات در دشتستان خبر داد.

- " از دشتستان، حسین قیصری صبح امروز در بازدید از روستاهای بخش ارم اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت کشاورزان و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی افزود: در دشتستان بیش از 70 درصد محصولات کشاورزی استان بوشهر تولید می شود و بخش ارم از بخش های مهم و تاثیرگذار کشاورزی در دشتستان است.

رییس اداره جهاد کشاورزی دشتستان در ارتباط با اصلاح روش های بهره برداری و افزایش بهره وری در حوزه آب کشاورزی سخنانی بیان کرد و افزود: احیاء قنوات و چشمه ها، آبیاری تحت فشار و استفاده خوب از منابع آب از روش های اصلاح بهره برداری و افزایش بهره وری است.

قیصری با بیان اینکه 20 کیلومتر کانال در حوزه آبیاری در بخش ارم کار نشده است تاکید کرد: تکمیل کانال های آبیاری در بخش ارم ضروری است و در این مسیر از همه توان موجود بهره می بریم.

وی یادآور شد: برای انتقال آب از لوله های 3 یا 4 اینچی برای روستا استفاده خواهیم کرد و از کشاورزان و بهره برداران منطقه ارم انتظار داریم همکاری کنند.

مسئولان روستای خیرک شکرک ارم نیز به بیان مشکلات و معضلات خود در بخش های گوناگون پرداختند و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد تغییر روش های آبیاری نخیلات در دشتستان

رییس اداره جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد تغییر روش های آبیاری نخیلات در دشتستان