مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 05:422014-11-24حوادث

حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری تلفات جانی نداشت/ علت حادثه؛ سرعت زیاد


به گفته مسئولان کهگیلویه و بویراحمد علت حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده یاسوج به اقلید سرعت زیاد بوده و این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

- حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری تلفات جانی نداشت/ علت حادثه؛ سرعت زیاد " یاسوج – خبرگزاری مهر: به گفته مسئولان کهگیلویه و بویراحمد علت حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده یاسوج به اقلید سرعت زیاد بوده و این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، یکشنبه شب یک اتوبوس مسافربری که از یزد عازم آبادان بود در 10 کیلومتری مانده به یاسوج در منطقه "چشمه چنار" واژگون شد.

این اتوبوس 42 سرنشین داشت که در پی این حادثه 40 نفر از مسافران زخمی شدند و برای درمان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان یاسوج انتقال یافتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در پی حادثه واژگونی این اتوبوس مسافربری بلافاصله تمامی آمبولانس های پایگاه های شهری و جاده ای شهرستان بویراحمد و همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

جلال پوران فرد اظهار داشت: در این حادثه، 40 نفر از مسافران مصدوم شده، پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس، به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری تلفات جانی نداشت/ علت حادثه؛ سرعت زیاد

حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری تلفات جانی نداشت/ علت حادثه؛ سرعت زیاد