مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 05:072014-11-24دانش

برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه در دانشگاه علمی کاربردی یزد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال حاضر با دارا بودن بیش از1000مرکز علمی کاربردی و حدود 800 هزار دانشجو توانسته جایگاه قابل قبولی در نظام آموزش عالی کشور داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه یزد، دکتر "ناصر صدرا ابرقویی" در دیدار با "سعید عبدالهی" مدیر کل امور سیاسی و امنیتی استانداری یزد با اشاره به موفقیت‏‏های دانشگاه جامع علمی کاربردی در کشور، گفت: این دانشگاه وجه تمایزات زیادی با سایر دانشگاه‏‏ها دارد به طوری که توانسته با استفاده از این تمایزات دانشجویان بیشتری را جذب کند .

این مسئول خاطرنشان کرد: نقش و ماموریت دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقوله کارآفرینی و اشتغال، می تواند وجه تمایز یا تفاوت اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی با سایر مراکز آموزش عالی کشور باشد چرا که این دانشگاه، رسالت تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآمد و کاردان را برعهده دارد.

وی در این باره تاکید کرد: آموزش های مهارتی علمی کاربردی باعث تربیت نیروی انسانی متخصص، ماهر، کارآفرین و آماده به کار به منظور فعالیت در بخش‏‏های مختلف جامعه شده است .

صدرا ابرقویی افزود: مهم ترین تفاوت دانشگاه جامع علمی کاربردی با سایر مراکز آموزش عالی استان در کاربردی کردن آموخته ها در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه در دانشگاه علمی کاربردی یزد

برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه در دانشگاه علمی کاربردی یزد