مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 03:322014-11-24بين الملل

ائتلاف دولت قانون: الجبوری نباید با بعثی ها و قاتلان مردم عراق در اردن دیدار کند


ائتلاف دولت قانون روز یکشنبه از سلیم الجبوری رییس پارلمان این کشور خواست با بعثی ها و مزدوران عراقی مستقر در اردن دیدار نکند.

ائتلاف دولت قانون در بیانیه ای درخواست برخی از شیوخ عشایر مزدور و افسران رژیم سابق ( صدام حسین ) را در خصوص لغو قانون ریشه کنی حزب بعث و بازخواست و عدالت غیر قابل قبول توصیف کرد.

رزاق غضبان نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق گفت: این حق قانونی افراد و احزاب عراقی است که از دولت درخواست هایی قانونی که ناقض قانون اساسی نیست داشته باشند ولی برخی از گروه ها ، شیوخ عشایر ، مزدوران و افسران قدیمی ارتش که به ارن پناهنده شده اند مجرم و جنایتکارند و همکاری با آنان جایز نیست.

غضبان افزود بسیاری از شخصیت های عراقی که به اردن فرار کرده اند هیچ احساسی نسبت به کشور ندارند و برای تخریب روند سیاسی در کشور و آسیب زدن به مردم عراق از طریق همکاری با تروریست ها تلاش می کنند.

وی اظهار داشت اگر همکاری بعثی ها و مزدوران عراقی با تروریست ها نبود عراق چنین شرایط و احوالی نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اینترنتی المسله از بغداد ، این نماینده پارلمان عراق از سفر الجبوری به اردن استقبال و در همین حال تاکید کرد ائتلاف دولت قانون با دیدار وی با بعثی ها و قاتلان مردم عراق در اردن مخالف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف دولت قانون: الجبوری نباید با بعثی ها و قاتلان مردم عراق در اردن دیدار کند

ائتلاف دولت قانون: الجبوری نباید با بعثی ها و قاتلان مردم عراق در اردن دیدار کند