مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 21:172014-11-23ورزشي

مدیر عامل تشریح کرد جزییات خدمات و امکانات انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان


مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان جزییات خدمات و امکانات قابل ارائه توسط این انجمن را تشریح کرد.

- " از بندرعباس، فرشید معنایی شامگاه یکشنبه در حاشیه دیدار با مسئولان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در خصوص تاریخچه انجمن مذکور، مشکلات معلولان استان و فعالیت های مرکز حرفه آموزی اظهار داشت: انجمن ضایعات نخاعی استان هرمزگان با تلاش جمعی از خیران در مهر ماه سال 1381 با هدف شناسایی، آموزش و درمان و رفع مشکلات معلولان و دفاع از حقوق مسلم افراد ضایعه نخاعی تأسیس شد.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان انجمن با مساحت 570 متر در بلوار امام حسین(ع) شهر بندرعباس واقع است، اظهار کرد: این انجمن با کاربری مدیریت، اداری و مالی، روابط عمومی، مددکاری، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، سالن جلسات، آموزش و مشاوره، دفتر فنی مناسب سازی، تعاونی مسکن و انبار است.

این مسئول در خصوص تعداد خدمات گیرندگان، تصریح کرد: در استان هرمزگان 360 نفر (190 نفر بندرعباس، 170 نفر سایر شهرستان ها) عضو داریم که به آنها بر حسب نیازشان خدمات رسانی می کنیم.

مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان بیان کرد: پس از شناسایی و به عضویت درآوردن معلولیت نخاعی استان خدماتی از قبیل توزیع لوازم کمک توانبخشی (تشک مواج، تشکچه، ویلچر، ویلچر، ویلچر حمام، عصا و واکر) توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل تشریح کرد جزییات خدمات و امکانات انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان

مدیر عامل تشریح کرد جزییات خدمات و امکانات انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان