مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 20:322014-11-23سياسي

فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن دماوند آماده الحاق به نیروی دریایی است


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن دماوند هم اکنون آماده الحاق به نیروی دریایی جمهوری اسلامی است و ناوشکن سهند نیز تا سال 95 به این نیروی ملحق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر، امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش افزود: امروز 32 ناوگروه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در دریاهای آزاد حضور دارند و تاکنون بیش از دو هزار کشتی تجاری و نفت کش را محافظت و امنیت را در خلیج عدن برقرار کرده ایم.

وی گفت: تاکنون بیش از 150 مورد درگیری با دزدان دریایی داشتیم و به 22 کشور جهان که به کمک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد نیاز داشتند کمک کرده ایم.

وی افزود: در آینده نزدیک رزمایش نیروی دریایی ولایت 93 را در دریاهای آزاد تا مدار 10 درجه شمالی برگزار خواهیم کردیم .

دریادار سیاری با اعلام اینکه ناوشکن موج 3،4 و 5 هم با پیشرفت 40،50 و 60 درصدی در خط تولید قرار دارد افزود: ناوهای موشک انداز کلاس پیکان اینک در دریای عمان و شمال اقیانوس هند ماموریت انجام می دهند .

وی با اشاره به اینکه تاکنون 15 شماره از زیر دریایی کلاس غدیر در داخل کشور ساخته شده است گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران بیش از 20 فروند زیردریایی دارد که نخستین نمونه آن زیر دریایی کلاس فاتح است که تا 20 مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن دماوند آماده الحاق به نیروی دریایی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن دماوند آماده الحاق به نیروی دریایی است