مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 18:572014-11-23اجتماعي

فرمانده انتظامی مهدیشهر: خلأهای نیروی انتظامی در شهمیرزاد پُر می شود


فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر گفت: خلأهای نیروی انتظامی در شهمیرزاد پُر می شود.

- " از شهمیرزاد، حسن رستمیان امشب در آیین معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهمیرزاد که با حضور شماری از مسئولان برگزار شد، ضمن تشکر از همه مسئولان بابت تعامل و همکاری در مجموعه شهر شهمیرزاد به خصوص در حوزه انتظامی این شهر و در اجرای اهداف عالی ناجا و تحقق حقوق شهروندی بیان کرد: هر خدمتی که در ناجا به مردم صورت می گیرد، در حقیقت سرمایه گذاری است و به نوعی به خودمان خدمت کرده ایم.

وی، خدمت به مردم را با حداکثر توان، حداقل زمان، بیشترین امکانات و بهترین شرایط و توجه به مردم عزیز این خطه و هم شهریان از دیدگاه ها و اهداف ناجا معرفی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر، خدمات ارائه شده به مردم را نه تنها در ساعات اداری بلکه با حداکثر توان در طول شبانه روز اعلام و شهمیرزاد را در استان سمنان چه از نظر موقعیت جغرافیایی، چه از نظر اقلیم و آب و هوا و چه از بابت مناظر و منابع خدادادی استثنا توصیف کرد که مورد استقبال و بهره مندی مردم و گردشگران زیادی قرار می گیرد.

این مسئول با اشاره به کمبود های موجود گفت: نیروی انتظامی در شهمیرزاد تمام تلاش خود را در جهت پر کردن این خلأها و جلب رضایت مردم به کار بسته و در این کار نیز موفق بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی مهدیشهر: خلأهای نیروی انتظامی در شهمیرزاد پُر می شود

فرمانده انتظامی مهدیشهر: خلأهای نیروی انتظامی در شهمیرزاد پُر می شود