مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 18:522014-11-23اقتصادي

معاون فرماندار نکا: مشکل سهمیه گاز مایع در نکا وجود ندارد


در حال حاضر مشکل کمبود سیلندر گاز و سهمیه گاز مایع در این شهرستان وجود ندارد.

- " از نکا، زین العابدین نبوی امشب در جلسه ساماندهی مراکز گاز مایع سطح نکا، اظهار داشت: هم اکنون گاز مورد نیاز شهرستان به اندازه مورد نیاز و مصرف شهرستان وجود دارد و نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: باید کنترل بر خرید و فروش انجام شود تا خدای ناکرده فروش با قیمت و هزینه بالا برای شهروندان و به ویژه روستاییان که عمده مصرف گاز شهرستان با روستاییان است ایجاد زحمت نکند.

معاون فرماندار نکا با بیان اینکه هم اکنون 10 جایگاه گاز مایع در سطح شهرستان نکا وجود دارد، یادآور شد: در شرایط فعلی این جایگاه ها جوابگوی نیاز منطقه است و در صورت نیاز با کار کارشناسی جایگاه های دیگر نیز در دستور کار قرار می گیرد.

نبوی بیان کرد: باید اکیپ کنترل بر فروش گاز مایع با حضور کارشناسان به طور مرتب از مراکز گاز مایع بازدید به عمل آورند تا با بررسی های لازم و کنترل خرید و فروش، به صورت گروهی و به کمک دستگاه های مسئول مشکلات این بخش را حل کنیم.

وی متذکر شد: در حال حاضر مشکل کمبود سیلندر گاز و سهمیه گاز مایع در شهرستان وجود ندارد و برخی از مشکلات موجود شاید در فقط نحوه توزیع کپسول باشد که کنترل و بررسی می شود و در برطرف کردن مشکلات با فوریت وارد می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار نکا: مشکل سهمیه گاز مایع در نکا وجود ندارد

معاون فرماندار نکا: مشکل سهمیه گاز مایع در نکا وجود ندارد