مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 18:472014-11-23اقتصادي

استاندار لرستان خبر داد کوچ سالانه بیش از 7 هزار نفر از لرستان


سالانه بیش از 7 هزار نفر از این استان به دیگر مناطق کشور مهاجرت می کنند.

- " از خرم آباد، هوشنگ بازوند امشب در جمع بسیجیان لرستانی گفت: کشور شرایط اقتصادی خوبی ندارد و دولت 200 هزار میلیارد تومان به بخش خصوصی بدهکار است، این در حالی است که بخش خصوصی هم 70 هزار میلیارد تومان به بانک ها بدهکار است و نمی تواند بدهی خود را پرداخت کند.

وی ادامه داد: استان لرستان با بالاترین آمار بیکاری در کشور و داشتن پروژه های نیمه تمام و نیمه کاره با اعتبار 3 هزار و 600میلیون تومان به مراتب وضعیت بدتری از دیگر استان ها در کشور دارد و شاهد آن هستیم که هزینه و مصرف در استان 180 درصد بیش از منابع موجود است که این موضوع نیز باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: سالانه بیش از 7 هزار نفر از مردم لرستان به دیگر مناطق کشور مهاجرت می کنند که نیمی از این جمعیت را نخبگان تشکیل می دهند و باید تلاش شود، تا با کمک بخش خصوصی و ایجاد اشتغال و احیای پروژه هایی مانند کشت و صنعت از مهاجرت مردم جلوگیری کنیم.

استاندار لرستان به حضور بخش خصوصی در استان اشاره کرد و متذکر شد: برای توسعه نباید به دولت تکیه کرد و باید با کمک بخش خصوصی به توسعه پرداخت که خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه در لرستان انجام شده و شاهد آن هستیم که مجتمع کشت و صنعت با مشارکت بخش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان خبر داد کوچ سالانه بیش از 7 هزار نفر از لرستان

استاندار لرستان خبر داد کوچ سالانه بیش از 7 هزار نفر از لرستان