مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 15:022014-11-23سياسي

عصر امروز صورت گرفت دیدار رییس قوه قضاییه قطر با دادستان کل کشور


علی بن الفطیس المری رییس قوه قضاییه قطر عصر امروز با دادستان کل کشور دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رییسی با تاکید بر روابط عمیق و ریشه دار میان دو کشور ایران و قطر گفت: بر خلاف هدفی که دشمنان اسلام در جهت تفرقه میان کشورهای اسلامی دنبال می کنند دو کشور ایران و قطر باید روابطی صمیمانه و گرم داشته باشند تا بتوانند با وحدت و یکپارچگی، دشمنان را بیش از پیش ناامید کنند.

دادستان کل کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولان کشور در خصوص همکاری با کشورهای اسلامی بویژه کشورهای همسایه افزود: باید وحدت و یکپارچگی میان کشورهای اسلامی زودگذر و موقتی نباشد چرا که تنها جریانی که می تواند در برابر نظام سلطه مقاومت کند وحدت کشورهای مسلمان است.

وی ادامه داد: کشورهای غربی و سلطه گر خواهان برقراری امنیت در کشورهای خود هستند در حالیکه همواره سعی می کنند در کشورهای اسلامی بلوا و آشوب ایجاد کنند که برای جلوگیری از این جریانات تفرقه انگیز، مسلمانان باید بر اساس آموزه های دینی سعی در حل اختلافات میان خود نمایند.

وی با اشاره به اقدامات کشورهای سلطه گر در جهت تجهیز و مسلح کردن گروه های تکفیری بیان کرد: تاکید می کنم که دستگاه قضایی کشورهای اسلامی ضم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر امروز صورت گرفت دیدار رییس قوه قضاییه قطر با دادستان کل کشور

عصر امروز صورت گرفت دیدار رییس قوه قضاییه قطر با دادستان کل کشور