مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 14:172014-11-23اجتماعي

فرماندار اردبیل: 55 درصد جمعیت دانش آموزی در اردبیل استقرار یافته است


55 درصد جمعیت دانش آموزی استان اردبیل در اردبیل استقرار یافته اند و ما در ناحیه یک و دو اردبیل با مشکل جدی در تأمین فضاهای آموزشی روبه رو هستیم.

- " از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه در دهه 70 ما 20 میلیون دانش آموز داشتیم و این تعداد در حال حاضر به 12 میلیون دانش آموز کاهش یافته ما در برخی از شهرهای مهاجرپذیر نظیر اردبیل همچنان با کمبود فضای آموزشی روبه رو هستیم به طوریکه با استقرار 55 درصد دانش آموزان در مرکز استان ما در تأمین فضاهای آموزشی با نارسایی ها و مشکلات جدی روبه رو هستیم.

وی تصریح کرد: به رغم این حجم عظیم حضور دانش آموزان، اردبیل تنها از 21 درصد اعتبارات آموزشی و پرورشی برخوردار است و ما با محدودیت جدی در ساخت و ساز مدارس در اردبیل روبه رو هستیم.

فرماندار اردبیل گفت: در حالی که در اکثر شهرک های این شهر نظیر کارشناسان، سبلان و شهرک های مساکن مهر به اندازه چندین برابر جمعیت شهرستان های این استان جمعیت ساکن هستند، اما با بی تدبیری ها در گذشته توسعه فضاهای آموزشی در این مناطق با غفلت روبه رو شده و ما یک نوع گسست ساخت و ساز مدارس را در این شهرک ها و مناطق پرجمعیت شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اردبیل: 55 درصد جمعیت دانش آموزی در اردبیل استقرار یافته است

فرماندار اردبیل: 55 درصد جمعیت دانش آموزی در اردبیل استقرار یافته است