مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 14:022014-11-23حوادث

فرمانده انتظامی گیلان: بصیرت افزایی نفطه اتکای پلیس است


بصیرت افزایی نفطه اتکای پلیس است.

- " از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در مراسم چهارمین دوره غیر تمرکزی بصیرت ویژه فرماندهان، مدیران، روسای دوایر کلانتری و پاسگاه ها به تشریح نقش و جایگاه آموزش در اجرای هرچه بهتر وظایف پرداخت.

وی با بیان اینکه حیات هر سازمان نشأت گرفته از میزان آموزش و انتقال مهارت ها و ارتقای سطح آگاهی ها به منابع انسانی است، افزود: آموزش تاثیر مستقیمی در بهره وری انجام ماموریت دارد.

فرمانده انتظامی گیلان آموزش و پویایی برای پلیس را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: آموزش منابع انسانی موجب پویایی سازمان می شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس باید در تامین امنیت مردم از درایت و قوه تشخیص مناسبی برخوردار باشد، خاطرنشان کرد: امروز توجه سازمان ها به امر آموزش و ارتقای سطح آموزش کارکنان خود قائدرحمتی نقطه اتکای پلیس در انجام وظایف را افزایش بصیرت دینی با تقویت بنیه اعتقادی و آموزش ذکر کرد و یادآور شد: تشخیص مسیر صحیح در انجام ماموریت با آموزش میسر می شود.

وی، خودکنترلی در انجام وظایف پلیس را با آموزش عنوان کرد و متذکر شد: پلیس باید خود را به تمام علوم و تجهیزات روز مجهز کند.

رییس پلیس گیلان با تبریک هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج از هر قشر، صنف و طبقه ای حضور دارد و این مجموعه بزرگ انسانی همه اقوام، مذاهب، سلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی گیلان: بصیرت افزایی نفطه اتکای پلیس است

فرمانده انتظامی گیلان: بصیرت افزایی نفطه اتکای پلیس است