مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 13:022014-11-23دانش

دانشگاه آزاد کاشمر میزبان کمیته دانشجویی هیأت امنای خراسان رضوی شد


معاون دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کاشمر از برگزاری سی و دومین جلسه کمیته دانشجویی هیأت امنای استان خراسان رضوی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمرخبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان رضوی جواد حسنی اسکندری معاون دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کاشمر گفت: در این جلسه با توجه به حضور مهندس هاشمی مدیرکل نقل و انتقالات مسایل مربوط به نقل و انتقالات دانشجویان متقاضی و آیین نامه مربوطه و اشکالات سامانه مربوط به آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر این مهم که این جلسات در تبادل تجربیات و تبیین بخشنامه‏های سازمان مرکزی و دستورالعمل‏های وارده موثر است، اظهار کرد: بحث انتقال صندوق رفاه دانشجویان و صندوق حوادث دانشجویی به حوزه معاونت دانشجویی از دیگر مسایل مطروح شده بود و هر واحد دانشگاهی گزارشی از روند این کار در حوزه خود را ارائه کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کاشمر در ادامه بررسی مشکلات دانشجویان پردیس‏های علوم و تحقیقات استان پس از تجمیع را از دیگر موضوعات مورد بحث این جلسه اعلام کرد و افزود: در این نشست مقرر شد معاونان دانشجویی استان در همایش سراسری معاونان دانشجویی سراسر کشور که دی ماه با عنوان مدیریت دانش، هم اندیشی و اشتراک تجارب برگزار می‏شود، شرکت کرده و آراء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد کاشمر میزبان کمیته دانشجویی هیأت امنای خراسان رضوی شد

دانشگاه آزاد کاشمر میزبان کمیته دانشجویی هیأت امنای خراسان رضوی شد