مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 12:522014-11-23ورزشي

جوانان ایران بهترین جوانان گذشته و حال هستند


وزیر ورزش و جوانان در جلسه امروز فراکسیون جوانان گفت: یکی از راهکارهای تقویت حوزه جوانان در این وزارتخانه، ارتقای جایگاه جوانان است و باید این ارتقا به حدی برسد که مثل جایگاه ریاست جمهوری که امضای نافذی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه، 2 آذرماه) با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان مجلس تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که اعضای فراکسیون جوانان مجلس و برخی از معاونین و دستیاران وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشتند، به بحث و بررسی در رابطه با موضوعات مربوط به جوانان در این وزارتخانه پرداختند.

بذرپاش: جوانان ایران مومن ترین، نخبه ترین و آرمان خواه ترین جوانان میان ملت ها هستندمهرداد بذرپاش، رییس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی طی این جلسه با بیان اینکه با ادغام حوزه ورزش و جوانان تحت عنوان یک وزارتخانه این نگرانی می رفت که جوانان به فراموشی سپرده شوند، گفت: یک سوم جمعیت کشور را تعریف بین المللی جوانان تشکیل می دهد البته درخواست تشکیل وزارتخانه ای صرفا تحت عنوان جوانان نیز توقع بیجایی است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جوانان امروز ایران اسلامی بهترین جوانان در میان ملت ها هستند، عنوان کرد: جوانان هم مومن، هم نخبه و هم آرمان خواه ترین جوانان بوده که همه ما باید قدر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان ایران بهترین جوانان گذشته و حال هستند

جوانان ایران بهترین جوانان گذشته و حال هستند