مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 12:472014-11-23اجتماعي

تعهدات مهم سیدنی برای نجات زمین


اجلاس بین المللی مناطق حفاظت شده که با عنوان «کنگره جهانی پارک ها» هر 10 سال یکبار برگزار می شود، امسال با طرح «تعهد سیدنی» خاتمه یافت.

- اجلاس بین المللی مناطق حفاظت شده که با عنوان کنگره جهانی پارک ها هر 10 سال یکبار برگزار می شود، امسال با طرح تعهد سیدنی خاتمه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کنگره جهانی پارک های 2014 به سازماندهی اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (IUCN) و به میزبانی دولت های استرالیا و نیوسوآث ویلز در شهر سیدنی برگزار شد و اکنون مجموعه تعهدات مطرح شده در این اجلاس با عنوان تعهد سیدنی یک دستور کار بلندپروازانه برای حفاظت و مراقبت از دارایی های طبیعی از جمله کاهش نابودی جنگل های بارانی در آسیا و اقیانوسه و نیز افزایش سه برابری حفاظت از سواحل آفریقا را شامل می شود.

این اهداف از طریق اقدامات سازمان های دولتی، سازمان های بین المللی، بخش خصوصی، گروه های بومی و انجمن ها و .

محقق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت، در این نشست همچنین بر افزایش سرمایه گذاری ها در زمینه جلوگیری از انقراض گونه های نادر، مقابله با تغییرات جوی، کاهش بلایای طبیعی، امنیت غذا و آب و افزایش سلامت انسان ها نیز اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدات مهم سیدنی برای نجات زمین

تعهدات مهم سیدنی برای نجات زمین